Home / Bani și Afaceri / Află cum să te aprovizionezi inteligent cu articole de papetărie și birotică

Află cum să te aprovizionezi inteligent cu articole de papetărie și birotică

Dacă te ocupi de aprovizionarea firmei tale cu diverse consumabile, probabil că știi deja că este mult mai convenabil ca să comanzi articolele necesare de pe un site de papetărie și birotică, deoarece aici este deschis non stop, 24 din 24 de ore, oferta e mai mare, iar produsele alese sunt livrate de regulă în maxim 24/48 de ore, dacă sunt pe stoc.

Mai mult decât atât, dacă volumul și tipul consumabilelor de birou sunt cam aceleași de la o lună la alta, un cont de client deschis la un asemenea magazin online, unde poți vedea comenzile vechi, îți poate salva mult timp, pe care îl vei putea astfel folosi mai eficient, decât stând ca să întocmești iar lista de cumpărături office, alegând produs cu produs. Asta mai ales dacă rămâi fidel anumitor branduri sau dacă pur și simplu ai nevoie de articole speciale, ce nu se pot înlocui cu altele asemănătoare, precum ar fi cazul unui anumit model de cartuș pentru imprimantă.

Evident, periodic, este indicat să testezi și alte mărci sau tipuri de produse de consumabile și articole de birotică nou apărute, mai ales dacă le găsești la ofertă, lucru pe care l-ai putea face mult mai greu dacă te-ai aproviziona de la un depozit de articole de papetărie clasic sau chiar dintr-un magazin tradițional din oraș.

Aici, pe net, când accesezi un site specializat în vânzarea de articole de birotică și papetărie, poți să faci căutări după mai multe criterii, poți compara produse similare, provenind de la același brand sau de la branduri diferite, din punctul de vedere al caracteristicilor, poți vedea dacă prețurile sunt mai convenabile decât într-un spațiu comercial fizic de profil.

La o comandă de articole pentru birou online vei face oricum economii de resurse: de timp, dar mai ales de bani, pentru că, inclusiv transportul este gratuit dacă vei cumpăra peste o anumită sumă (de  regulă nu prea mare).

De câțiva ani, sectorul de papetărie și birotică, mai ales în materie de consumabile, a stagnat ca valoare și volum în mai toate țările dezvoltate din cauza informatizării accelerate și a creșterii tendinței de a proteja mediul prin reducerea tăierilor pădurilor, limitarea fabricării de produse în mod excesiv, precum și a diminuării cantității de deșeuri rezultate din activitatea desfășurată în sectorul administrativ.

Mai ales pe segmentul produselor tipărite și al rechizitelor este mai vizibilă această stare de lucruri.

Antreprenorii ce activează pe piața produselor de papetărie și birotică simt așadar puternic presiunile pieței, mediul în care activează fiind din ce în ce mai concurențial.

Fabricile de hârtie se desființează una după alta, de aceea magazinele au început să își diversifice oferta punând accentul pe ceea ce își doresc firmele prioritar: produse de birotică, IT, afișaj, chiar și mobilier de birou eco.

Dacă inițial tendința de a comanda de pe net era una mai timidă, pe măsura desființării magazinelor tradiționale, cumva clienții sunt forțați să comande online. Prețurile scăzute și livrarea promptă la sediul indicat de către client mai îndulcește acest neajuns, deși unii încă simt un soi de nostalgie gândindu-se la vremurile când mergeau să se aprovizioneze din oraș cu pixuri, coli de scris, calculatoare pentru contabilitate, creioane, tuș pentru ștampile, carioci și alte asemenea produse.

În aceste condiții, nu-i așa că și tu faci începi ca să îți faci aprovizionarea pentru firmă cu produse de papetărie și birotică online?

About paginadetransilvania

Check Also

Anunt finalizare proiectul cu titlul: “DIVERSIFICAREA ACTIVITATII SOCIETATII PRIN ACHIZITIE DE ECHIPAMENTE”

SC 79 MAO SRL, cu sediul în: Municipiul Baia Mare, str. Marasesti, nr. 20, ap. …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *