Foto: Pixabay.com

Optimizarea motoarelor de căutare este procesul prin care îți optimizezi pagina web prin diferite metode, pentru ca motoarele de căutare să-ți favorizeze site-ul web în rezultatele motoarelor de căutare.

75% dintre utilizatori nu derulează niciodată după prima pagină a rezultatelor căutării și 93% din experiențele online încep cu un motor de căutare.

A nu investi în SEO înseamnă a rămâne în urmă cu toată concurența și a fi îngropat în rezultate de căutare nesfârșite care îți vor face efectiv afacerea invizibilă pentru public.

O strategie SEO bună poate crește vizibilitatea afacerii tale și poate genera mai mult trafic online către afacerea ta.

De ce am nevoie de servicii SEO?

Multe companii se află în situația în care nu au timp, personal sau expertiză pentru a crea și executa o strategie SEO – aici intervin serviciile de optimizare a motorului de căutare. Cu o agenție care oferă servicii SEO, îți poți crește vizibilitatea online.

Conținutul site-ul tău ar trebui să reflecte ceea ce căuta clienții tai. Cunoașterea cuvintelor cheie și a expresiilor pe care clienții tăi le caută te ajută creezi conținut special adaptat acestora.  

Care este costul serviciilor SEO?

Depinde de mulți factori, cum ar fi dimensiunea site-ului, competitivitatea pieței și alți factori determinanți.

Care este diferența între SEO și SEM?

SEM este o colecție de tactici și medii pe care marketerii le pot folosi pentru a face publicitate publicului lor prin intermediul motoarelor de căutare prin reclame plătite, pe bază de cost pe click.

Serviciile SEO includ tactici pentru creșterea traficului „organic” prin optimizări de coduri back-end, planificare de conținut și cercetare / utilizare strategică a cuvintelor cheie pe site-ul tău web pentru a crește în mod organic în paginile cu rezultatele căutării. Atât strategiile de marketing de căutare organice, cât și cele plătite sunt esențiale pentru strategia dvs. de marketing pe internet și ar trebui utilizate într-un mod integrat pentru a se completa reciproc.

Există mulți factori care se joacă în algoritmul Google pentru a determina clasarea pe pagini.

Algoritmul de clasare Google este actualizat continuu pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor săi. Pe lângă furnizarea de rezultate exacte care abordează o interogare, Google include și în clasamentul său viteza unui site web.

Un site web mai rapid oferă o experiență superioară utilizatorului vizitatorului site-ului. Toate celelalte lucruri fiind egale, Google va oferi un site web mai rapid înainte de un site mai lent, deoarece un vizitator va avea cel mai probabil o experiență mai bună cu site-ul web mai rapid. Timpii de încărcare a paginii ar trebui să fie sub 2,5 secunde.

Un alt factor important de clasificare este dacă un site web este responsive, ceea ce înseamnă că aspectul site-ului web se adaptează tipului de dispozitiv utilizat pentru a vizualiza site-ul web.

Atunci când un site web este responsive, acesta oferă o experiență mai bună pentru utilizator. Site-urile care nu răspund încearcă să livreze întreaga lățime a unei pagini web destinate unui desktop pe un telefon inteligent sau tabletă.

Pentru ca pagina să se potrivească, conținutul de pe pagină trebuie redus ca dimensiune, ceea ce face de obicei pagina să nu poată fi vizualizată. Toate celelalte lucruri fiind egale, Google va furniza un site web mobil receptiv înainte de un site care nu răspunde.