În anul curent și în anii ce vor urma, segmentul de e-commerce va continua să se dezvolte. Ca antreprenor, nu poți să ratezi o astfel de oportunitate, care îți poate aduce un real succes.

Cea mai importantă întrebare pe care probabil ți-ai adresat-o deja este și cea din titlu: Cum să concepi un magazin online de succes?

Răspunsurile din continuare îți sunt oferite de specialiștii E-Advertising – compania lansată acum 6 ani, care a cunoscut un real succes și aprecierea a peste 700 de clienți ce au beneficiat de serviciile oferite.

  1. Nu grăbi lansarea site-ului

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le poți face este să te grăbești cu lansarea magazinului online. Ai o singură ocazie de a face lucrurile bine și nu poți să dai greș.

Cumpără domeniul, începe să pregătești totul și nu uita de elementele foarte importante, precum SEO, marketing al conținutului, social media, anunțuri plătite (PPC) și altele. Dacă vei grăbi lansarea site-ului fără să ai în vedere toate aceste aspecte, șansele de reușită vor fi considerabil reduse.

  1. Pune accentul pe utilizator

Nu e nici un secret faptul că cel mai mare neajuns al e-commerce-ului este faptul că nu oferă posibilitatea de a mirosi, simți și vedea cu propriii ochi produsul oferit. Dacă momentan nu există o modalitate prin care poți rezolva acest aspect, poți compensa prin alte metode care vor pune accentul pe nevoile consumatorilor.

Mai exact, va trebui să oferi prețuri corecte, livrare gratuită (în anumite condiții) și să facilitezi pe cât posibil procesul de cumpărare prin intermediul coșurilor de cumpărături virtuale.

  1. Testează absolut orice

Înainte, în timpul și chiar și după lansarea oricărei afaceri în e-commerce, trebuie să investești în testare și analiză. Pune-te în locul viitorilor clienți și identifică ce funcționează, ce nu, ce prezintă interes sporit și care sunt elementele ce stau în spatele luării deciziei de cumpărare.

  1. Folosește-te de social media

Nimeni nu poate ignora influența pe care o are social media asupra e-commerce-ului. Pentru unele magazine online, acesta reprezintă chiar elementul vital al business-ului.

Prin urmare, va trebui să incluzi elemente social media în cadrul magazinului online, lucruri precum posibilitatea de oferire de recenzii și testimoniale, butoane de apreciere și distribuire și multe altele de acest gen. Toate aceste elemente, odată implementate, te vor ajuta să obții mult mai multe conversii.

  1. Nu ignora dispozitivele mobile

Dacă vei concepe un magazin online fără să ții cont de aspectul acesta, în câțiva ani de zile afacerea ta ar putea fi sortită eșecului.

Statisticile susțin acest fapt: numărul utilizatorilor de smartphone-uri și tablete l-a depășit pe cel al utilizatorilor de laptopuri și sisteme desktop, iar volumul căutărilor realizate de pe dispozitive mobile este în prezent cu mult mai mare decât cel al căutărilor efectuate de pe dispozitive clasice.

  1. Folosește-te de SEO

„Acesta este probabil cel mai important dintre sfaturi. Fără SEO, afacerea ta nu va fi deloc vizibilă în rezultatele motoarelor de căutare. A lansa un site fără a investi și în SEO e ca și cum ai da o petrecere de casă nouă la care inviți foarte multă lume, care în cele din urmă nu ajunge. Te întrebi de ce? Pentru că ai omis să le spui cum pot ajunge!” – explică Daniel Şuiu, manager Departament SEO în cadrul E-Advertising.

Dacă ai o idee de business ce implică lansarea unui magazin online, cu siguranță trebuie să ai în vedere toate aceste aspecte. Pentru a avea siguranța că ai implementat cele mai bune măsuri ce îți vor asigura succesul business-ului în mediul online, apelează la experți. Datele de contact sunt următoarele:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava

Telefon: 0732 941 354

E-mail: office[at]e-advertising.co