Faci parte din categoria celor care lucreaza de acasa, avand in vedere ca activitatile si atributiile tale de serviciu permit aceasta varianta de munca, asa ca te vei stradui sa-ti indeplinesti responsabilitatile de la locul tau de munca in mod eficient.

Evident, schimbarile care au intervenit nu au cum sa nu te afecteze intr-o anumita masura, dar, dand dovada de adaptabilitate la noua situatie, cu siguranta vei reusi sa iti pastrezi randamentul si activitatea ta ce se desfasura pana nu de mult timp la birou nu va fi diferita in sens negativ odata ce ai trecut la munca in propria sufragerie.

Din start, trebuie sa te asiguri ca ai acasa in buna stare de functionare toate echipamentele tehnologice necesare desfasurarii in bune conditii a activitatilor de la birou, vezi microsoft 365, dar si consumabile specifice, astfel incat sa nu te confrunti cu obstacole de tot felul, fie ca imprimanta, scannerul iti dau de furca, ai ramas fara hartie sau fara tonner  in imprimanta etc. Este foarte important sa iti creezi o atmosfera adecvata lucrului, chiar daca lucrezi de acasa, fara a fi perturbat de diverse situatii domestice si fara a fi nevoit sa te intrerupi frecvent din ceea ce lucrezi.

Asigura-te ca ai ordine pe biroul de acasa, cu dosarele si toate documentele de care ai nevoie asezate la indemana, in functie de prioritati, nu uita de cana de cafea, o fereastra deschisa astfel incat sa te bucuri de aer proaspat, menit sa te revigoreze si sa iti ofere elanul necesar.

De asemenea, este foarte bine sa respecti acelasi program pe care il aveai cand lucrai de la birou si fixeaza-ti in aceeasi maniera pauzele care le luai atunci, pentru ca si randamentul tau sa se mentina la acelasi nivel. Este foarte buna formarea unei rutine, care sa te mentina implicat pe toata durata orelor de lucru, fara intreruperi constante si  fara a te relaxa prea mult , in sensul ca, fiind acasa, iti poti oferi mai multa libertate decat in mod normal. De asemenea, pastreaza acelasi ritm in ceea ce priveste munca in echipa, chiar daca nu esti alaturi de colegii tai.

Fie prin e-mail sau telefonic, precum si in cazul videoconferintelor organizate de conducerea companiei, pastreaza-ti dinamismul si receptivitatea la propunerile fiecaruia dintre colegii tai, impartindu-va in mod echitabil fiecare sarcina.