Home / SCI TECH / De ce iti trebuie un audit SEO profesional?

De ce iti trebuie un audit SEO profesional?

Cand ai un business online si vrei sa fii cunoscut, sa iti vinzi produsele sau serviciile si sa te bucuri de notorietate, investitia intr-un audit SEO profesional este mai mult decat indicata. Un audit SEO profesional, realizat de agentii cu experienta si renume in industrie, contine o analiza completa asupra site-ului, a nivelului de vizibilitate actual si expune problemele site-ului, precum si strategii de rezolvare sau imbunatatire pentru a acestora pentru a genera trafic tragetat si rate de conversii.

De cealalta parte, un audit SEO profesional reprezinta o buna modalitate de a identifica o serie de factori ce intervin in functionarea eficienta a acestuia si motivele pentru care nu functioneaza conform parametrilor doriti.

Un alt motiv pentru a opta pentru un audit SEO profesional il constituie seriozitatea cu care agentiile SEO isi ofera serviciile. In plus, acestea investesc in tool-uri specializate, cunosc trendurile si algortimii Google si stiu exact pasii pe care trebuie sa ii faca pentru a-ti aduce site-ul in primele pozitii ale motoarelor de cautare.

Motive pentru care sa alegi un audit SEO profesional

Scopul principal al acestuia este sa descopere metodele prin care sa imbunatateasca optimizarea SEO, sa identifice punctele slabe ale business-ului online si sa ofere strategii si actiuni pentru a urca in primele pagini ale motoarelor de cautare.

Un audit SEO profesional, facut cu simt de raspundere si seriozitate va contine urmatoarele elemente:

  • continutul – informatiile din site trebuie sa fie unice

  • autoritatea – respectiv numarul de backlink-uri si daca Google iti considera site-ul relevant pentru cautarile internautilor

  • viteza de incarcare a site-ului – reprezinta un motiv principal pentru care rata de respingere (bouce rate) creste

  • structura meta tag-urilor – meta title, meta description, headinguri

  • structura URL-urilor – daca acestea sunt user friendly din punct de vedere SEO (la modul ideal, acestea trebuie sa contina un cuvant cheie relevant pentru business-ul pe care il ai).

Acestea sunt doar cateva dintre elementele pe care un audit SEO profesional le are in vedere. In afara de aceste 5 puncte majore, auditul SEO profesional atinge si alte zone de interes care iti afecteaza direct conversiile site-ului.

Ce beneficii iti aduce un audit SEO profesional?

Te ajuta sa iti redescoperi business-ul. O agentie de SEO profesionista va privi afacerea ta online per ansamblu, o va intelege si va descoperi punctele forte. Ulterior, va crea o strategie personalizata, prin care vor fi incluse actiunile necesare pentru atingerea obiectivelor stabilite.

De regula, un audit SEO profesional gaseste mai multe puncte slabe si probleme decat ti-ai inchipuit. Asta se intampla pentru ca agentiile SEO te privesc ca un partener si iti ofera servicii de care sa fii multumit.

Identificarea competitorilor este o alta activitate cuprinsa in auditul SEO profesional, prin care sunt expuse activitatile de optimizare ce aduc rezultate pentru ei, precum si site-urile calificate si relevante care ii ajuta sa obtina autoritate.

Identificarea cuvintelor cheie. Aceasta este cea mai importanta activitate  aunui audit SEO profesional. Chiar daca ai o serie de cuvinte cheie stabilite, o agentie SEO cu experienta va cauta si altele prin care sa te poti clasa in primele rezultate.

 

About paginadetransilvania

Check Also

Cum a fost dat de gol hackerul rus Guccifer 2.0 care se dădea român.  

Guccifer 2.0, hackerul care se prezenta drept român, responsabil de dezvăluirea de date despre congresmeni …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *