Home / Cluj / Electrica Distribuție isi bate joc de clienții săi. Întreruperi anunțate într-o singură publicație ”de casă”

Electrica Distribuție isi bate joc de clienții săi. Întreruperi anunțate într-o singură publicație ”de casă”

Abonații Societății de distribuție a energiei electrice Transilvania Nord SA (SDEE) sunt, se pare, ținta bătăii de joc a companiei, în ultima perioadă. Mii de clujeni rămân zilnic fără energie electrică, timp de ore întregi, fără să fie anunțați dinainte.

Asta, deoarece SDEE a ales să-și informeze clienții despre întreruperile programate într-o singură publicație din tot județul Cluj, cu excepția site-ului oficial al companiei.

Dacă alte companii de profil au anunțat în mod public scoaterea la licitație a serviciilor publicitare, sau au realizat achiziții directe de astfel de servicii cu mai multe instituții media din județ, pentru ca informațiile să ajungă la cât mai multă lume, în cazul SDEE există doar o singură instituție de presă (print/online) care promovează anunțurile Electrica Transilvania Nord: Ziua de Cluj, prin firma SC Trend Communication, cu sediul în Cluj-Napoca, societate condusă de jurnalistul Rareș Bogdan, care este și director general la Ziua de Cluj.

Astfel, abonații serviciului de distribuție a energiei electrice din tot județul nu pot afla dinainte când este întreruptă furnizarea energiei electrice în zona unde locuiesc sau lucrează, decât dacă citesc zilnic site-ul companiei (asta dacă știu unde anume trebuie să intre pentru a vedea informațiile), sau dacă citesc zilnic publicația menționată. Bineînțeles, puțini sunt cei care știu și fac asta, astfel că de fiecare dată când ”se ia curentul”, oamenii rămân în beznă, fără să știe motivele sau durata întreruperii.

De câteva săptămâni astfel de întreruperi planificate au avut loc și în zona Dejului. În urmă cu câteva zile energia electrică s-a întrerupt în zona centrală a orașului, astfel că zeci de firme, magazine, bănci sau restaurante au rămas fără curent pentru câteva ore, în jurul amiezii, fără să poată să-și servească clienții sau să-și desfășoare activitatea. Bineînțeles, nimeni nu a fost anunțat de această întrerupere, iar oamenii, angajați sau administratori de firme, au sunat la Deranjamente Electrica, pentru a cere explicații. Li s-a transmis să citească Ziua de Cluj, sau să asculte Radio Impuls, ori site-ul oficial al SDEE. Serios (?!?)

Câteva zile mai târziu, a venit rândul locuitorilor și magazinelor din cartierul dejean Dealul Florilor să treacă prin aceeași situație, tot în jurul amiezii. Ieri, situația s-a repetat, timp de aproape trei ore energia electrică fiind întreruptă în zona marilor magazine din Dealul Florilor.

Chiar dacă această situație a mai fost semnalată celor de la Electrica și în anii trecuți, compania continuă să aleagă preferențial doar o singură publicație din tot județul pentru a-și face cunoscute activitatea și anunțurile privind întreruperile programate. Asta, deși există o sumedenie de alte publicații, cu impact mult mai răspândit, care ar duce anunțurile și știrile SDEE în toate colțurile județului.

Totuși, în loc să încheie contracte de servicii publicitare cu publicații print sau online din Cluj-Napoca, Dej, Gherla, Turda sau Huedin, SDEE preferă să dea întreg bugetul de publicitate unei singure companii media (print și online) și unui singur post de radio (Impuls).

sursa: someseanul.ro

 

About paginadetransilvania

Check Also

FOTO / Cum arată noile autobuze Mercedes care vor circula de săptămâna viitoare pe străzile Clujului

Primpăria Clj-Napoca anunță alte 60 de autobuzeMercedes urmează să deservească transportul în comun din municipiu. Astfel, 30 …

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *