FOTO Clujul, promovat la Târgul de turism de la Milano. România va miza pe turismul city break şi wellness

Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică Cluj va participa în perioada 2-4 aprilie 2017, la cea de-a XXXVII-a ediţie a manifestării expoziţionale „Borsa Internazionale del Turismo” (BIT), care va avea loc la Milano, în Italia.

 

Evenimentul va avea loc în noua locaţie Fieramilanocity, ziua de duminică fiind destinată publicului, în timp ce zilele de luni şi marţi vor fi dedicate activităţilor de tip B2B – business-to-business.

Judeţul Cluj va fi promovat la ediţia din acest an a evenimentului prin intermediul unei game extrem de variate de materiale turistice specifice şi prin prezentarea instrumentelor digitale realizate şi disponibile în scopul accesării facile a ofertei turistice a judeţului.
Reprezentanţii CNIPT Cluj vor urmări atragerea publicului vizitator şi prin desfăşurarea unor activităţi de promovare şi de cunoaştere a judeţului, de tipul unui concurs interactiv cu întrebări şi mici suprize oferite celor care vor participa.

Conform Consiliului Județean Cluj, în ceea ce priveşte publicul specialist, vor fi furnizate informaţii privitoare la potenţialul turistic şi cultural al judeţului, în vederea dezvoltării imaginii turistice a acestuia şi creării unei punţi de legătură cu specialişti din domeniu.

„Prezenţa la acest eveniment de mare anvergură pentru piaţa de profil reprezintă ocazia ideală pentru a promova cele mai reprezentative obiective, atracţii şi valori ale Clujului precum şi pentru a interacţiona atât cu potenţialii turişti străini cât şi cu profesioniştii din domeniu prezenţi la târg”, a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Cluj, Alin Tişe.

Târgul de turism BIT de la Milano va reuni, şi în acest an, formatori de opinie, reprezentanţi şi experţi din industria turistică, provenind din diverse regiuni şi sectoare de profil, aceştia având la dispoziţie patru sectoare tematice pentru a-şi desfăşura activitatea, şi anume: Leisure (turism general), MICE (turism congresual), Luxury (turism de lux) şi Destination Sport (turism activ).

Cu peste 2.000 de companii participante şi mai mult de 60.000 de reprezentanţi de profil asteptaţi, ediţia din 2017 se anunţă printre cele mai inovatoare organizate vreodată, având ca obiectiv principal reliefarea unor concepte esenţiale din industria turistică.

România este prezentă la această manifestare prin Ministerul Turismului, cu un stand naţional a cărui temă se intitulează „Turismul city break şi wellness: noi destinaţii” şi în cadrul căruia vor fi promovate destinaţii şi produse turistice româneşti, punându-se accent pe cele cu impact major pe piaţa italiană: circuite culturale, turismul de tip city break, turism wellness şi în natură.

Târgul de turism BIT a devenit o tradiţie pe piaţa italiană, acesta desfăşurându-se în fiecare an la Milano, începând cu anul 1980.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.