Clujana, unul dintre cele mai importante branduri din Romania, a deschis săptămâna aceasta primul magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca. Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoșire.
Cu o investiție minimă, compania, deține astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe județe din țară, printre care: Sibiu, Mureș, Iași și Cluj și exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia.
Prin această decizie, Clujana estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.
Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piața internă cât și pentru export.