Valer Ciobănescu a enumerat pentru “Adevărul” câteva probleme tehnice avute de autobuzele abia intrate în traseu. „Maşinile au probleme de pornire la rece şi trebuie ajutate cu baterii suplimentare. La maşinile vechi, Mercedes, nu avem astfel de probleme.

În plus, la cald, la pornirea de la capătul de linie scot un aşa fum că până şi pasagerii deschid geamurile că noxele ajung şi în interior. Şi sunt Euro 6″, spune sindicalistul.

Valer Ciobănescu mai declară că, la ieşirea din autobază, un autobuz a avut pierdere de combustibil, iar un altul i-a luat locul şi că două autobuze au avut probleme cu deschiderea usilor şi la fel au fost înlocuite cu altele.

Sergiu Găbureac: „Se întâmplă în timp ce Firea declară că totul funcționează nemțește !…

La Cluj, cu bani mai puțini, autobuze mult mai performante”.

CITESTE MAI MULT AICI.