Care sunt paşii pentru realizarea unui parfum personalizat: Clientul trebuie să se pregătească olfactiv pentru a descoperi esenţe rare şi ingrediente unice


    Warning: Undefined variable $mobile_widget_1 in /home/r66183kund/paginadetransilvania.ro/wp-content/plugins/code-snippets/php/snippet-ops.php(582) : eval()'d code on line 42

    Marile parfumerii aduc în prim-plan esenţe personalizate, despre care, mirosindu-le, nimeni nu va putea spune că a mai simţit aceeaşi aromă altundeva. Măgulitor, nu?

    Reţeta pentru crearea unui parfum personalizat poate fi gândită fie în urma unei întâlniri private cu un parfumier, fie într-un workshop de creaţie. Evident, prima este varianta mai scumpă şi mai exclusivistă, care presupune o vizită în atelierul parfumierului. Sesiunea privată durează aproximativ trei-patru ore, timp în care se stabileşte un profil al clientului pentru un rezultat final pe gustul său.

    În cadrul unui workshop, pe de altă parte, clientul poate alege dintr-o paletă de ingrediente.

    „În funcţie de opţiunile personale, sub îndrumarea unui specialist în domeniu, un client îşi poate realiza un parfum conform cerinţelor personale. Un astfel de workshop este realizat, de obicei, cu până la 40 de persoane, sub atenta supraveghere şi îndrumare a unui creator, până când invitaţii reuşesc să găsesc formula preferată“, spune Georgian Gheorghe, coordonator al parfumeriei de nişă din Bucureşti Beautik Haute Parfumerie.

    În sesiunile one-to-one cu un parfumier, aspirantul la parfumul conceput special pentru el povesteşte detalii de la preferinţele culinare până la stilul vestimentar preferat, cu scopul ca, la final, să plece acasă cu un parfum care îi pune în valoare personalitatea. Pentru o astfel de întâlnire trebuie însă să pregătiţi un buget deloc neglijabil, în funcţie de notorietatea parfumierului şi de opţiunile voastre. Preţurile devin însă mai accesibile prin participarea la un atelier de parfum, unde se poate ajunge la un rezultat similar, diferenţa fiind făcută de profunzimea relaţiei care se creează între parfumier şi client.

    Citește mai multi AICI.