Sursa foto: RevistaCaminul.ro

Pentru a face cea mai buna alegere in ceea ce priveste noul sediu al companiei, oamenii trebuie sa selecteze un set de oferte care corespunde nevoilor lor profesionale, fie ca fac acest demers singuri, fie ca apeleaza la un consultant sau la o firma de consultanta autorizata in vanzarea si, mai ales, in inchirierea de spatii de birouri.

In afara de zona in care este amplasat sediul de birouri si de bugetul de care dispun antreprenorii, mai sunt si alte criterii importante care trebuie luate in considerare inainte de inchirierea unei cladiri de birouri Craiova.

Evaluarea corecta a ofertelor de inchirieri de spatii pentru birouri in Craiova

In vederea gasirii celei mai bune oferte de birou de inchiriat in Craiova, persoanele interesate trebuie sa compare toate anunturile postate pe site si sa-l aleaga pe acela care intruneste toate conditiile necesare. In gasirea spatiului de birouri perfect, conteaza foarte mult doua repere: suprafata spatiilor de inchiriat si suprafata spatiilor comune.

Un spatiu care are aparent un pret mai mare in comparatie cu o oferta similara se poate dovedi mai avantajos daca suprafata alocata spatiilor comune este mai mica. De asemenea, conteaza foarte mult si forma spatiilor pentru birouri sau pentru centrele de afaceri. Aceasta trebuie sa permita o organizare eficienta a posturilor de lucru, dar mai este necesar sa se va tine cont si de masura in care spatiul beneficiaza de lumina naturala si de cateva clauze contractuale importante, precum calculul si plata cheltuielilor de intretinere sau durata inchirierii, ca si sumele platite in avans si garantiile.

Un detaliu tot mai important in vederea alegerii sediului de birouri Craiova este parcarea. Existenta unei parcari in apropierea sediului de birouri este esentiala. Cladirile incadrate in clasa A si B au o rata medie de 1 loc de parcare la 100 mp, in timp ce in cazul cladirilor incadrate in clasa C, nu exista o regula pentru rata locurilor de parcare aferente spatiului inchiriat.

Dat fiind contextul economic in care se afla Romania in acest moment, sunt foarte multi antreprenori care sunt dispusi sa incheie un contract pentru 1 an intreg, cu optiunea renegocierii. Pentru afacerile la inceput de drum, aceasta este cea mai buna varianta. Insa, in cazul in care clientii prefera o perioada mai lunga de inchiriere, rata chiriei este in avantajul lor. Desigur ca se va pune in discutie si obiectul de activitate al companiei, alaturi de istoricul acesteia pe piata comerciala.

Sunt situatii in care antreprenorii trebuie sa se intereseze de competitori, de cat de aproape ar fi o companie cu acelasi domeniu de activitate, trebuie sa studieze piata, sa pregateasca o strategie de promovare foarte buna si sa atraga clientii. In acest context, accesul clientilor este foarte important. Cu cat acestia ajung mai usor, cu atat vor fi mai incantati de afacere si vor reveni mai des.

Pentru persoanele care deja au ales un spatiu de birouri de inchiriat intr-o zona buna a Craiovei, avantajele sunt multiple, iar reclama este unul dintre cele mai importante aspecte, precum si rabdarea.