Multinaționalele fac milioane de euro anual în România, dar cerșesc reclamă gratis pentru magazinele din Transilvania! La munca, fetele de la PR, nu la intins mana!

    Ramona Grozavescu, Sofia Teleanu, Alina Sime si Ancuta Maria Popa, fetele de la Comunicare&CSR din cadrul Auchan, ar trebui scoase din birourile frumos mirositoare ale corporatiei din scetorul 6 si duse putin la munca de jos, asa, pe la 5 noaptea, la descarcat marfa si aranjat pe rafturi, si asta chiar de ziua de 8 martie, ziua internationala a Femeii.

    Asta fiindca s-au obisnuit prost, incasand salarii babane ca sa isi bata joc de meseria de comunicator. Tot ce inteleg dumnealor si, implicit, Auchan, despre comunicare este sa spameze presa locala despre „incredibilele” si „inspirationalele” actiuni pe care Auchan le face, trimitand comunicate penibile si pline de celulita, doar doar vreun fraier de la publicatiile din tara o sa publice vreo mocaciune. Noul in stil in PR este sa maschezi reclama sub aparenta unei cauze nobile. O faci mai „impactanta”, spun doamnele din birourile calde ale Auchan, firma care face un miliard de euro pe an din banii romanilor.

    Fetele, Lamultzean de Ziua Internationala, dar mergeti frumos la sefii dumneavoastra si spuneti-le ca in tara asta nu numai Pro TV si Antena exista, mai exista si presa locala, pe care voi o scuipati cu bolta. Caci daca ne-ati respecta, nu ne-ati mai infunda cu comunicate cretine si nici nu ati mai incerca sa ne vindeti gogosi ceseriste.

    Sursa: ziardecluj.ro