Clujana, unul dintre cele mai importante branduri  din Romania, a deschis săptămâna aceasta primul magazin online și cel de-al doilea showroom de încălțăminte din piele în Cluj-Napoca. Deși a intrat în insolvență la începutul acestui an, Clujana arată deja primele semne reale de însănătoșire.

Cu o investiție minimă, compania, deține astăzi două showroom-uri în Cluj-Napoca și colaborează pentru desfacerea produselor sale cu parteneri din mai multe județe din țară, printre care:  Sibiu, Mureș, Iași și Cluj și exportă produsele în mai multe magazine din Germania și Italia.

Prin această decizie, Clujana estimează o creștere cu 20% a vânzărilor produselor din portofoliu.

Cu o istorie de peste 100 de ani, povestea Clujana începe în 1911, odată cu înființarea tăbăcăriei și a fabricii de pielărie, care a devenit rapid cea mai mare fabrică de încălțăminte din Estul Europei timp de mai mulți ani. În anii ’80-’90, Clujana a fost identificată ca fiind cea mai mare fabrică din industria tăbăcăriei din România, care distribuie produse atât pentru piața internă cât și pentru export.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here